Vítejte na našem e-shopu. Zaregistrujte se a ihned získáte 3% slevu na celý sortiment nebo ceny pro firmy. Klikněte na tlačítko PŘIHLÁŠENÍ - NOVÁ REGISTRACE vpravo nahoře.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

společnosti MilkProgres - poradenství s.r.o. pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na webové adrese: www.milkprogres.cz.

 

1. Úvodní ustanovení


1.1. MilkProgres - poradenství s.r.o., se sídlem Červenka, Nový Dvůr 242 PSČ: 784 01, IČ: 26870550, DIČ: CZ26870550, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudu v Ostravě C 28806 (dále jen „prodávající“ nebo také “my”), je provozovatelem internetového obchodu (dále jen „internetový obchod“). Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové adrese www.milkprogres.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“). Kontaktní údaje prodávajícího jsou:

  • adresa sídla společnosti: MilkProgres - poradenství s.r.o., Červenka, Nový Dvůr 242, PSČ: 784 01
  • adresa pro zasílání zboží: MilkProgres - sklad KT Servis, Dašická 146, Chrudim, PSČ: 537 01
  • adresa elektronické pošty: objednavky@milkprogres.cz
  • telefonické spojení: +420 602 762 718
  • bankovní spojení:

banka: Komerční banka
číslo účtu: 35-5925680207
kód banky: 0100
měna účtu: [CZK]
BIC/SWIFT: KOMBCZPPXXX
IBAN: CZ5601000000355925680207 (dále jen „účet prodávajícího“).

 

2. Předmět a povaha obchodních podmínek

2.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „OZ“ nebo „občanský zákoník“), a tvoří nedílnou součást všech kupních smluv (smluv o dodávce zboží) uzavíraných mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“ nebo také “Vy”) prostřednictvím internetového obchodu (dále jen „kupní smlouva“).

2.2. V případě existence mezinárodního prvku si sjednáváme, že se právní vztah mezi námi bude řídit právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Touto volbou práva v souladu s čl. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, ze dne 17. června 2008, o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (dále jen “Řím I”) však nesmí být zákazník touto volbou zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu země jeho obvyklého bydliště podle čl. 6 odst. 2 Řím I.

2.3. Za spotřebitele je považována každá fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání s námi uzavře kupní smlouvu, nebo s prodávajícím jinak právně jedná (dále jen “spotřebitel”).

2.4. Podnikatelem je každá fyzická osoba nebo právnická osoba (např. obchodní společnost, družstvo, ústav), která vykonává samostatně na vlastní účet a odpovědnost na základě živnostenského oprávnění nebo jiným způsobem výdělečnou činnost s úmyslem věnovat se této činnosti soustavně za účelem dosažení zisku (dále jen “podnikatelská činnost”). Za podnikatele se pro účely těchto obchodních podmínek považuje osoba, která v rámci své podnikatelské činnosti s prodávajícím uzavře kupní smlouvu nebo s prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti jinak právně jedná (dále jen “podnikatel”). Řídíme se zásadou, že pro zákazníka, který uvede své IČO, případně i DIČ, platí ustanovení těchto Obchodních podmínek vztahující se na podnikatele.

2.5. Smluvní strany si sjednávají, že výslovně vylučují použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods, nebo také Vídeňská úmluva), a to v souladu s čl. 6 této úmluvy.

2.6. Obchodní podmínky blíže vymezují a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu, a v souvislosti s užíváním webové stránky kupujícím.

2.7. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce a pouze české znění je závazné; překlady do jiných jazyků mají pouze informativní povahu.

 
3. Objednání zboží a uživatelský účet


3.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží nebo dárkových poukazů (dále jen „uživatelský účet“). Webové rozhraní obchodu umožňuje kupujícímu provádět objednávání zboží nebo dárkových poukazů (dále společně jen „zboží“) též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

3.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem (adresa elektronické pošty uvedená kupujícím) a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

3.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

4. Uzavření kupní smlouvy


4.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje přehled zboží navrhovaného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení ceny jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty (hlavní cena), menší velikostí pak i  včetně daně z přidané hodnoty [s výjimkou dárkových poukazů, při jejichž využití k zaplacení kupní ceny zboží (produktu) je daň z přidané hodnoty vyúčtována dle příslušných obecně závazných právních předpisů až při dodání konkrétního zboží (produktu)] a všech dalších souvisejících daní a poplatků. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.

4.2. Webové rozhraní obchodu dále obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

4.3. Přehled zboží navrhovaného prodávajícím k prodeji nepředstavuje nabídku prodávajícího ve smyslu § 1732 OZ, a prodávající není povinen kupní smlouvu ohledně tohoto zboží uzavřít. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije. Tímto není dotčena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a to zejména s kupujícími, kteří dříve podstatným způsobem porušili své povinnosti vůči prodávajícímu.

4.4. Zboží, včetně jeho ceny, je dostupné pouze po dobu, po kterou je zobrazeno na webovém rozhraní obchodu. V případě, že objednané zboží již není dostupné nebo se nedodává nebo nevyrábí, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem sjednání dalšího postupu (např. nahrazení objednaného zboží jiným, zrušení objednávky apod.); prodávající může také přistoupit k odmítnutí a zrušení objednávky.


4.5. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), jednotkové ceně bez  DPH (s výjimkou dárkových poukazů), množství objednávaného zboží a jeho celkové ceně;
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).


4.6. Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a potvrdit údaje, které kupující do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Před odesláním objednávky potvrdí kupující seznámení se a úplný souhlas s obchodními podmínkami zaškrtnutím volby Souhlasím s obchodními podmínkami a beru na vědomí, že vaše osobní údaje zpracováváme podle našich Zásad ochrany osobních údajů”.  Znění platných obchodních podmínek je kupujícímu přímo dostupné prostřednictvím odkazu u volby souhlasu nebo též na webové stránce. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat závaznou objednávku”.

Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. U zboží, které je označeno jako “skladem“ se jedná o závaznou objednávku zboží zavazující k platbě. Prodávající neprodleně po obdržení závazné objednávky kupujícího toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

4.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky vhodným způsobem (například písemně či telefonicky). Odmítne-li kupující objednávku požadovaným způsobem potvrdit, nepovažuje se objednávka za nabídku k uzavření kupní smlouvy a nepřihlíží se k ní.

4.8. Kupující bere na vědomí a výslovně souhlasí, že zobrazení zboží na webovém rozhraní obchodu je pouze ilustrační a indikativní, a prodávající může zboží dodat v libovolném vzhledu provedení.

4.9. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na elektronickou adresu kupujícího.

4.10. Kupující obdrží kopii uzavřené kupní smlouvy na elektronickou adresu kupujícího, a to ve znění platných Obchodních podmínek. Kupující rovněž obdrží formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

4.11. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, a není přístupná.

4.12. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

5. Cena zboží a platební podmínky


5.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému;
  • bezhotovostně prostřednictvím platební karty;
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího;
  • bezhotovostně uplatněním dárkového poukazu v hodnotě 100,- Kč, 200,- Kč, 500,- Kč nebo 1.000,- Kč (s výjimkou úhrady nákladů spojených s dodáním zboží, jež uplatněním dárkového poukazu uhradit nelze);

5.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

5.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 5.8. obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

5.4. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do třiceti dnů (30) dnů od uzavření kupní smlouvy.

5.5. V případě bezhotovostní platby převodem na účet je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je povinnost kupujícího uhradit kupní cenu splněna okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5.6. V případě bezhotovostní platby uplatněním dárkového poukazu je nutné zadat unikátní kód dárkového poukazu v rámci objednávky zboží do kolonky Máte slevový kód. Po vložení unikátního kódu dárkového poukazu dojde k jednorázovému odečtu hodnoty dárkového poukazu od celkové kupní ceny objednaného zboží.

5.7. V případě bezhotovostní platby uplatněním dárkového poukazu lze dárkové poukazy kombinovat s jinými dárkovými poukazy (použít jich více na jednu objednávku) a slevami z kupní ceny zboží. V případě uplatnění více dárkových poukazů na jednu objednávku je nutné jednotlivé kódy použitých dárkových poukazů oddělit v rámci objednávky zboží v kolonce Máte slevový kód čárkou. Dárkový poukaz nelze rozdělit do více objednávek. Pokud bude celková cena zboží v objednávce nižší než hodnota dárkového poukazu použitého k zaplacení kupní ceny zboží, nevyčerpaná část hodnoty poukazu nebude kupujícímu prodávajícím proplacena ani za ni nebude kupujícímu prodávajícím poskytnuta jakákoliv jiná náhrada.

5.8. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky podle čl. 4.7, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

5.9. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

5.10. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu nebo účtenku vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5.11. V případě zobrazení nereálné ceny např. v hodnotě 0 Kč (slovy: nula korun českých) nebo zobrazení vysoce netržní ceny, kdy za netržní cenu je považována taková cena, která je pod naší nákupní cenou, si vyhrazujeme právo tuto položku odstranit z objednávky. Zákazník bude o této skutečnosti informován na elektronickou adresu zákazníka.

 

6. Odstoupení od kupní smlouvy


6.1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s § 1829 odst. 2 OZ, a to ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. Uvedená lhůta běží ode dne:

  • převzetí zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce);
  • převzetí posledního kusu zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce), objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně;
  • převzetí poslední položky nebo části dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce);
  • nebo převzetí první dodávky zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou (odlišnou od dopravce), je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu

s tím, že spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy i před časovým okamžikem specifikovaným v tomto bodě tak, že nám sdělí svůj záměr od kupní smlouvy odstoupit vyplněním a odesláním formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy či sdělením na náš e-mail objednavky@milkprogres.cz.

6.2. Při uplatnění práva odstoupení od kupní smlouvy musí kupující o svém odstoupení písemně informovat prodávajícího (korespondenční adresa: MilkProgres - poradenství s.r.o., Červenka, Nový Dvůr 242, PSČ: 784 01, e-mailová adresa: objednavky@milkprogres.cz) formou jednostranného právního jednání, a to následujícím doporučeným postupem:

  • odesláním řádně vyplněného a podepsaného vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy dostupného na webové stránce (ke stažení zde);
  • nebo odesláním emailu z elektronické adresy kupujícího na adresu objednavky@milkprogres.cz s následujícím textem: „Odstupuji tímto jednostranně od kupní smlouvy č. [***] uzavřené na základě objednávky č. [***] ze dne [***] a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží." s uvedením data, celého jméno a adresy kupujícího.

6.3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Prodávající vystaví kupujícímu bez zbytečného odkladu v písemné podobě potvrzení o přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy a bude kupujícího kontaktovat za účelem potvrzení dalšího postupu.

6.4. Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy bude prodávajícímu doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Vrácení přijatých peněžních prostředků provede prodávající stejným způsobem, který kupující použil pro provedení počáteční transakce; jiným způsobem provede prodávající vrácení jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Byla-li kupní cena zboží uhrazena kupujícím zcela nebo částečně bezhotovostně uplatněním dárkového poukazu, vystaví prodávající kupujícímu nový dárkový poukaz ve stejné hodnotě nebo reaktivuje použitý dárkový poukaz tak, že jej kupující bude moci uplatnit znovu.

6.5. Platbu prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li kupující, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. To platí i pro vystavení nového dárkového poukazu nebo reaktivaci uplatněného dárkového poukazu.

6.6. Kupující se zavazuje, že zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle prodávajícímu zpět nebo je předá na adrese: MilkProgres - sklad KT Servis, Dašická 146, Chrudim, PSČ: 537 01, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud kupující odešle zboží zpět před jejím uplynutím. Ustanovení článku 6.5 tímto není dotčeno. Byl-li v rámci objednávky zboží, od níž je kupujícím odstoupeno, objednán a zaplacen dárkový poukaz, bude po odstoupení od smlouvy vystavený dárkový poukaz prodávajícím deaktivován tak, že jej nebude možné dále uplatnit.

6.7. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

6.8. Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Pokud bude vrácené zboží v rozporu s předchozí větou poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.9. Kupující bere na vědomí, že z důvodů uvedených v § 1837 OZ nelze od kupní smlouvy odstoupit. Nelze tak mimo jiné odstoupit od smlouvy o dodávce

  • zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
  • zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a
  • zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil.

6.10. Jsou-li spolu se zbožím poskytovány prodávajícím dary, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k využití práva kupujícího odstoupit od smlouvy ve smyslu čl. 6.1., pozbývá darovací smlouva účinnosti. V takovém případě je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i všechny dary, které mu byly v souvislosti se smlouvou poskytnuty.

6.11. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  

7. Přeprava a dodání zboží, náklady na dopravu


7.1. Volbu způsobu dopravy provede kupující dle možností uvedených v objednávkovém formuláři ve webovém rozhraní obchodu před odesláním objednávky podle čl. 4.6. Uvedené podmínky platí pouze pro dodání zboží v rámci České republiky.

7.2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Prodávající může odmítnout zvolený způsob dopravy, pokud by přepravní podmínky nebo okolnosti nebyly v souladu s podmínkami uvedenými na zboží. V takovém případě sdělí prodávající kupujícímu navrhovaný vhodný způsob přepravy.

7.3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat na kupujícím náhradu nákladů za uskladnění a nebo je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a požadovat na kupujícím náhradu nákladů za dopravu. Náhradu nákladů je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny v případě odstoupení od kupní smlouvy.

7.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

7.5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen, a na případnou reklamaci ohledně porušení obalu nebude brán zřetel.

7.6. Při objednávce dárkového poukazu kupujícím bude po zaplacení hodnoty dárkového poukazu vygenerován prodávajícím unikátní kód, který prodávající zašle kupujícímu na elektronickou adresu, kterou kupující uvedl při objednávce, nebo prodávající kupujícímu umožní stažení unikátního kódu dárkového poukazu z uživatelského účtu kupujícího, má-li kupující uživatelský účet aktivní.

7.7. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7.8. Je-li u zboží uvedeno, že je skladem, pak se snaží prodávající expedovat / dodat kupujícímu zboží co nejdříve je to možné. Zpravidla je kupujícímu zboží dodáno během několika pracovních dnů, nejpozději do 10 pracovních dnů. Délka dodání zboží kupujícímu bude záviset také na zvoleném dopravci. V komplikovaných případech bude však dodáno zboží nejpozději do 3 pracovních týdnů (může dojít k poškození či ztrátě zásilky u dopravce). Může v ojedinělých případech také nastat situace, že zboží uvedené skladem se v krátkém časovém okamžiku vyprodá. Pokud by tato situace nastala a prodávající by nebyl schopen doručit zboží ve stanovené době, prodávající kontaktuje kupujícího na elektronickou adresu kupujícího za účelem dohody ohledně dalšího postupu.

 

8. Jakost při převzetí, odpovědnost za vady a servis


8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží:

  • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  • je vhodné k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
  • je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.


8.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

  • je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  • zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
  • je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

8.4. Ustanovení čl. 8.3. obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

8.5. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající.

8.6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

8.7. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady zboží neběží po dobu, po kterou kupující nemůže zboží užívat.

8.8. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

8.9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží a účel, pro který kupující zboží koupil. K odstranění vady převezme prodávající zboží na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž zboží, jehož montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem zboží předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadného zboží a montáž opraveného nebo nového zboží anebo uhradí náklady s tím spojené.

8.10. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

  • prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 8.9. obchodních podmínek,
  • se vada projeví opakovaně,
  • je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
  • je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

8.11. Je-li vada zboží nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 8.10. obchodních podmínek); má se za to, že vada zboží není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží zboží nebo co mu kupující prokáže, že zboží odeslal.

8.12. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého zboží, na webovém rozhraní www.milkprogres.cz, bylo koupeno. 

8.13. Prodávající je povinen přijmout reklamaci elektronicky (e-mailem) nebo fyzicky v sídle společnosti. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 

8.14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

8.15. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 8.14. obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

8.16. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 

8.17. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit osobně na adrese MilkProgres - poradenství s.r.o., Červenka, Nový Dvůr 242, PSČ: 784 01 či elektronickou poštou na adrese: objednavky@milkprogres.cz. K uplatnění reklamace může kupující využít i reklamační formulář prodávajícího, který kupující vyplní a odešle prodávajícímu poštou nebo elektronicky.

8.18. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

8.19. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8.20 Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

8.21. Poprodejní servis není prodávajícím zajišťován.

 

9. Další práva a povinnosti smluvních stran


9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

9.2. Platnost dárkových poukazů je omezena dobou šesti měsíců ode dne vygenerování unikátního kódu dárkového poukazu prodávajícím. Pokud není dárkový poukaz uplatněn kupujícím k zaplacení kupní ceny zboží v době platnosti dárkového poukazu, nebude hodnota poukazu kupujícímu prodávajícím proplacena ani za ni nebude kupujícímu prodávajícím poskytnuta jakákoliv jiná náhrada.

9.3. Unikátní kód poukazu je kupující povinen chránit, jeho použitím přestává dárkový poukaz platit. Za ztracené či zcizené unikátní kódy dárkového poukazu nenese prodávající odpovědnost a nelze je nijak nahradit.

9.4. Dárkový poukaz není možné směnit za hotovost.

9.5. Padělání a pozměňování dárkového poukazu je zakázáno a je trestné.

9.6. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

9.7. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) OZ.

9.8. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejím určením. Prodávající upozorňuje, že informace na webové stránce mohou být z části přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodávající tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost obsahu webové stránky. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo z webové stránky.

 

10. Ochrana osobních údajů, zasílání obchodních sdělení a zjišťování spokojenosti s nákupem


10.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je dostupný na stránkách www.milkprogres.cz v sekci Zásady ochrany osobních údajů.

10.2. Kupující má v rámci registrace uživatelského účtu možnost odmítnout zasílání obchodních sdělení prodávajícího, a to zaškrtnutím příslušného políčka před dokončením objednávky. Pokud kupující neodmítne zasílání obchodních sdělení prodávajícího, může mu prodávající v souladu s ustanovením § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, zasílat informace související se zbožím, službami nebo závodem prodávajícího, a se zasíláním jakýchkoliv obchodních sdělení prodávajícího (to vše dále jen „obchodní sdělení“), a to prostřednictvím adresy elektronické pošty. Kupující může kdykoli písemně nebo elektronicky využití adresy své elektronické pošty pro zasílání obchodních sdělení odmítnout.

10.3. Kupující má v rámci objednávky zboží možnost odmítnout zasílání obchodních sdělení prodávajícího, a to zaškrtnutím příslušného políčka před dokončením objednávky. Pokud kupující neodmítne zasílání obchodních sdělení prodávajícího, může mu prodávající v souladu s ustanovením § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, zasílat informace související se zbožím, službami nebo závodem prodávajícího, a se zasíláním jakýchkoliv obchodních sdělení prodávajícího (to vše dále jen „obchodní sdělení“), a to prostřednictvím adresy elektronické pošty. Kupující může kdykoli písemně nebo elektronicky využití adresy své elektronické pošty pro zasílání obchodních sdělení odmítnout.

10.4. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je dostupný na stránkách www.milkprogres.cz v sekci Zásady ochrany osobních údajů.

10.5. Prodávající tímto informuje kupujícího, že internetový obchod prodávajícího je zapojen do programu Ověřeno zákazníky provozovaného společností Heureka Group a.s., IČ: 078 22 774, se sídlem Praha 8, Karolinská 650/1, PSČ: 186 00, jakožto provozovatelem portálu Heureka.cz (dále jen „provozovatel portálu Heureka.cz“), jehož prostřednictvím prodávající zasílá kupujícímu e-mailové dotazníky, jimiž zjišťuje spokojenost s nákupem. E-mailové dotazníky zasílá prodávající kupujícímu pokaždé, když kupující uzavře s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti kupující jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádí prodávající na základě svého oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování spokojenosti kupujícího s uzavřením a realizací kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování zpětné vazby kupujícího a analýz tržního postavení využívá prodávající zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely může prodávající předávat informace o zakoupeném zboží a elektronickou adresu kupujícího. Osobní údaje kupujícího nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky může kupující kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě námitky kupujícího nebude prodávající dotazník kupujícímu dále zasílat. Související informace týkající se zpracování osobních údajů kupujícího pro účely zjišťování spokojenosti s nákupem jsou obsaženy ve zvláštním dokumentu, který je dostupný na stránkách www.milkprogres.cz v sekci Zásady ochrany osobních údajů.

 

11. Ukládání cookies


11.1. Používáme tzv. cookies, které mohou být ukládány na koncovém zařízení (buď na základě souhlasu, nebo k ochraně našich oprávněných zájmů). Preference si může zákazník nastavit přímo na našich webových stránkách, kde najde bližší informace o používání souborů cookies. Můžete si přečíst také naše poučení o souborech cookies v ZÁSADÁCH OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ ZDE.

 

12. Doručování


12.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na elektronickou adresu kupujícího uvedenou při objednávce podle čl. 3.1.

 

13. Společná, přechodná a závěrečná ustanovení


13.1. Práva a povinnosti plynoucí nebo související s kupní smlouvou, včetně mimosmluvní odpovědnosti, se řídí českým právním řádem. Příslušným pro řešení případných sporů je soud určený podle obecně závazných právních předpisů. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy objednavky@milkprogres.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

13.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

13.4 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

13.5. Je-li některé ustanovení kupní smlouvy nebo obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho (1) ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

13.6. Obě smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolnosti, a ustanovení § 1765 odst. 1 a 1766 OZ se nepoužije.

13.7. Kupující prohlašuje, že si je vědom skutečné hodnoty poskytnutého plnění a bezvýhradně souhlasí se sjednanou cenou plnění.

13.8. Při pochybnostech o tom, zda bylo zboží dodáno nebo zda bylo provedeno jiné právní jednání (volání, odeslání elektronické či faxové zprávy, výzva, upomínka, apod.), je rozhodující výpis ze systému prodávajícího nebo příslušného dodavatele služeb prodávajícího.

13.9. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze zákazníků, které jsou nepravdivé, obsahují nevhodné výrazy, a/nebo nesouvisející se zakoupeným zbožím.

13.10. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit, doplňovat či rušit. Veškeré právní vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím před nabytím účinnosti těchto obchodních podmínek zůstávají i nadále v platnosti, považují se ve svém souhrnu za kupní smlouvu a řídí se obchodními podmínkami v příslušném znění.

13.11. Pro prodávajícího je rozhodující celý a úplný obsah případné kupní smlouvy a odsouhlasení obchodních podmínek kupujícím je předpokladem uzavření kupní smlouvy. Tímto není vyloučena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

13.12. Ustanovení čl. 6. a 8. těchto Obchodních podmínek se nevztahují na případy, kdy je kupujícím podnikatel.

13.13. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

13.14. Kupující tímto prohlašuje, že se plně seznámil s obsahem obchodních podmínek a s významem jednotlivých ujednání před podáním objednávky podle čl. 4.5, a že veškerá ujednání obchodních podmínek jsou pro kupujícího jasná, srozumitelná, přehledná a čitelná bez zvláštních obtíží či omezení, a že mu byla sdělena srozumitelným a jasným způsobem.


13.15. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.11.2024


V Července dne 1.11.2024

MilkProgres - poradenství s.r.o.